Seminarium z Niną Bekasiewicz

Było baaardzo sympatycznie, szczur był bardzo znośny, a nawet bardzo fajny ;) po dwóch krótkich odmóżdżeniach wrócił mu musk i był moim ślicznym, mądrym, grzecznym Gramciem ;) no i mamy nad czym pracować. Potrzebujemy tunelu!

Odpoczywał jak na niego też bardzo fajnie (crate games!), znaczy spał, nie jęczał, nie próbował rozwalić klatki. Nawet za bardzo nie nakręcał się na biegające psy ku mojej radości.

Photobucket

to co, chyba mogę go powoli nazywać zresocjalizowanym psem...?

2 Response to "Seminarium z Niną Bekasiewicz"

  1. pusiek Says:

    Mogłabyś łopatologicznie wytłumaczyć na czym polegają crate games? Albo jakiś link podać?

  2. gramy Says:

    Tak na prawdę wszystko robiłam na czuja, trochę tylko pooglądałam filmików z crate games na youtube. A żeby zrobić cały program musiałabym mieć DVD, którego nie mam ;) Ja tylko robiłam z Gramem zostawanie w klatce, wchodzenie i wysyłanie do klatki, i to już dało super rezultaty.

Prześlij komentarz