Witamy

Jako, że jestem na wielu forach, na których mam jakieśtam galerie, których zazwyczaj nie prowadzę bo nie bawi mnie wrzucanie fotek i pisanie na nich wszystkich, postanowiłam założyć blog- blog mój i Grama. Na blogu tym będą zdjęcia i moje wypociny w postaci relacji z życia raczej psa niż mojego, spostrzeżenia i takie tam, no chyba wiadomo o co chodzi ;) częściej będzie nudno, czasem ciekawiej, ale chyba warto mieć taki pamiętnik bez zbędnego gadania.

Najaktualniejsza nasza galeria jest na dogomanii: http://www.dogomania.pl/threads/101869-Szcurzy-Szczur-galeria-WielmoA-nego-Pana-Grama-I-Stefci
No i nasza strona: www.szczurzy.prv.pl jeszcze nie do końca prosperująca, z której można się co nieco dowiedzieć i zobaczyć archiwalne już zdjęcia Grama.
Życzcie powodzenia w prowadzeniu :D

M&G

1 Response to "Witamy"

  1. Anonimowy Says:

    Hei Martyna!!
    Świetny blog! Cały czas was podglądam na stronce jackowej i bardzo podziwiam za pracę jaką wykonujesz z Gramem!!Tworzycie fajny team!! mona_27

Prześlij komentarz